OM OS

Hvid Køreskolen Hvid

DK Køreskole ligger centralt i Ringsted og i gåafstand fra stationen. Vores kørelærere henter dig gerne på skolerne i Ringsted By eller på arbejdet efter aftale - og sålænge det ikke er for langt fra køreskolen.

Hos DK Køreskole tager vi vores ansvar meget seriøst og yder god undervisning af høj kvalitet fra start til slut. Vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at køre bil, men at de kommende bilister samtidig bliver hensynsfulde, sikre og risikobevidste bilister.

For at gøre undervisningen så lærerig som mulig gør vi i vores teoriundervisning brug af en kombination af 3D-animationer, videosekvenser og individuel lærerundervisning, hvor kørelæreren og eleven har en dialog. Vi har desuden et e-læringssystem, som er et moderne teoriundervisningskoncept, der foregår via køreskolens computere. Dette betyder, at vores elever kan komme til teori mere end én gang om ugen for at læse videre, repetere eller gennemgå evaluerende teoriprøver og dermed gennemføre teoriundervisningen hurtigere.

DK Køreskole er medlem af Dansk Kørelærer-Union, der er hovedorganisationen for Danmarks kørelærere. Dette er din sikkerhed for, at køreundervisningen gennemføres tilfredsstillende og i henhold til de til enhver tid gældende love og regler.

Vores kørelærere

Vores kørelærere har mange års erfaring og er gode til at tilpasse undervisningen til dine evner og færdigheder. At tage kørekort er en stor ting, men det behøves ikke at være alt for alvorligt. Vores undervisningsstil er derfor afslappet og uhøjtidelig.

Du kan køre med følgende kørelærere:

Jaimo Uldall Svennevig

Jaimo

Jaimo blev uddannet som kørelærer til bil i 1997.

Han har fra 2000-2017  arbejdet som kørelærer i Roskilde og har oplevet gode resultater med hans elever. Har været kørelære på Dk Køreskole siden 2017.

Herudover har han undervist på Roskilde Tekniske Skole og arbejder fortsat for AMU Center Juuls i Roskilde.

Andet personale

Merete Svennevig

Billede

Merete er køreskolens blæksprutte. Det er hende, du møder, når du ringer eller henvender dig på kontoret.

Hvis du har spørgsmål, er Merete altid klar til at hjælpe dig!